PRE proud solar

Menšík, David david na mensikovi.com
Čtvrtek Květen 23 14:47:37 CEST 2024

Ten seznam sedi, ja jsem napriklad mel pridavat jen ten vypinac instalace,
protoze HDO prijimac uz jsem mel, ten musi byt jisteny, cili jistic uz tam
taky byl. HDO prijimac se pak pouzil pro ovladani  FVE a skutecne HDO uz
vysila primo elektromer.
Ale protoze to byl stary rozvadec s krycim plechem s okynky (dnes uz neni
povoleno mit zakryty elektromer) a hlavne mi tam zatekalo ("kvalitni"
prace), tak jsem nakonec koupil cely rozvadec v plastove uzavrene krabici a
dal si ho tam.

Cena byla kolem 20 tisic, ale s tim jsem pocital, navic s tim zatekanim byl
celkem problem, protoze mi to kapalo na jistice a ty vyhorely :).

David.