Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 20 21:34:45 CEST 2024

Podobně je to s tím indukčním nabíjením, co jsem tu nedavno řešil pro
baterie vestavěné do přístroje. Pokud jsou cívky na sobě, nic nehřeje a
nabíjí to při 5V 1000mA.
Při vzdálenosti 5mm už je proud poloviční a  už to viditelně hřeje. Při 8
mm vzdálenosti proud dál padá a je to na hranici, kdy to ještě
funguje/nefunguje.

Mimochodem k té indukční plotýnce. Mám známého kuchaře a tvrdí, že to není
na vážnou práci. Dá se s tím sžít, využít výhody, které to má , ale jsou i
nevýhody, kdy prostě je třeba plamen a cit.
Prý taková asijská kuchyně je bez hořáku nemyslitelná. On má doma na
zakázku dělanou "plotnu" kde jedna je indukce, druhá sklokeramika a další
dvě klasické plynové hořáky, jeden pak s kulovým hořákem právě pro ty
speciality...
Já jsem nikdy nevařil, neumím to , i čaj připálím.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#m_-5138537837816942972_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>