Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 20 12:51:24 CEST 2024

Invertorovou mikrovlnku mám, ta je super. Hlavně teda protože dokáže
opravdu grilovat i mikrovlnit zároveň.

U indukčního vačiče bych ocenil, kdyby se dalo volit PWM ano/ne, nebo
rychlá/pomalá. Pro ženský název přepínače pudink/špagety:-) Jak už jsem
psal v 1. odpovědi, obojí se hodí. Teplotu bych klidně vynechal.

PH