Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 17 21:23:11 CEST 2024

Lepší SA mají TG většinou integrovaný, je to součástí přístroje.
A úplně tak nesouhlasím.. mám zkušenosti s ladění dutinových rezonátorů -
filtrů, čím menší byl útlum tím lepší byly parametry S11 a S22  a tedy i
přizpůsobení. Krásnė se to krylo. Takže stačilo ladit na minimální útlum.
Kvalitní VNA s dynamikou alespoň 100 -120dB už ale stojí hodně peněz, ty
hračky z Číny samozřejmě použít jde, ale jen na něco.