Re: JAk počítat vnitřní odpor

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 6 16:44:06 CEST 2024

Ale jo. Já nemyslel po 8mi letech. To je jejich dobrovolná záruka. Já
myslel stav, kdy v zákonné záruční době, která je dva roky, dojde k
tomu, že bms neuchrání baterii před mojí blbostí. Tím myslím, že
jestliže ji vybíjím, musí mě bms odpojit, pokud je to třeba a pak
baterii nezničit. Pokud se tak nechová, je to závada a s velkou
pravděpodobností neodstranitelná. Pak dle zákona vracejí plnou cenu.

Bohužel znám svět a to, co jsem popsal v minulém příspěvku není možná
úplně morální, ale sám jsem si vyzkoušel, co dokáží zákazníci vymyslet.
Zvlášť pokud mají kamaráda právníka.

Martin Záruba