Re: JAk počítat vnitřní odpor

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Květen 6 16:45:39 CEST 2024

To bohužel vrátit nejde, pokud to je v rámci dotací. Lze se pak jenom
dohadovat s dodavatelem a držet se vzájemně v šachu právníkama, protože
samozřejmě zaplatíte zbytek ceny až za hotové dílo dle parametrů jaké to
mělo ve smlouvě - no a to právě stále není. Naštěstí právě jen díky tomu
nám ty baterky dosud mění, ale fakt nás nemají rádi. Narazili na někoho
s logováním stavu každého článku, nejsou na to zvyklí, jejich SW to ani
neumožňuje, jsou to omalovánky. Obrázky ze zabbixu jsem už sem kdysi
posílal.