Re: JAk počítat vnitřní odpor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 6 16:32:25 CEST 2024

Už jste velkej, tak byste už mohl trochu znát svět.  ;-)

Zrovna v oblasti záruky je ten Pylon spíš nadstandardní. Pokud už tedy
záruku uznají a pokud to opravdu dělají tak, jak (ústně) na tom školení
slibovali.
Prý by baterku opravdu opravili/vyměnili.

Dal jsem si tu práci a pročetl garanční podmínky pro baterky Solax
Triple power.
Kde všichni uživatelé (ještě i já nedávno) šermují 10-letou zárukou.
Podmínky jsou takové, že při záruční události se udělá testovací nabití
a vybití. Ale proudem jen 0.2C. A musí mít zbývající kapacitu aspoň 60%.
Takže i baterka s vysokým vnitřním vyhoví.

Budiž, to by ještě nevadilo.
Ale při závadě (celkem jakékoli, kterou vůbec uznají za reklamovatelnou)
nedají novou baterku nebo ji neopraví, ale vrátí peníze.
A ty peníze klesají podle stáří baterky.
Takže například pokud baterka chcípne po nějakých 8 letech, tak vracejí
4% ceny.

PL