Re: JAk počítat vnitřní odpor

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 6 15:59:14 CEST 2024

No dobře..... Přesto z hlediska samovybíjení nemusí být zcela shodné
(asi jsou)

Já nastavil vypnutí vybíjení na 2.7V a zapnutí po vzestupu na 3.0V. Ale
ono je to skoro jedno, mezi 3V a 2.7V z ní stejně moc nedostanete. Ten
Pylontech to má možná proto, že jsou si vědomi ničemnosti bms, tak aby
tam něco zbylo. Řekne se, že to líp nejde a zákazník koupí další baterku
i když by možná nemusel. Hihi.

S tou reklamací je to na přeshubu. Přece JEJICH bms je tam proto, aby
baterku uchránila, když dělám co nemám. Jestli se může i tak poškodit,
tak je to výrobní vada. Naštěstí Pylontech nemám a ani mít nechci, ale
myslím, že bych měsíc před koncem záruky reklamoval závadu, oni by ji
nebyli schopni opravit a tak bych trval na vrácení peněz.

Martin Záruba