<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Už jste velkej, tak byste už mohl trochu znát svět. ;-)<br>
<br>
Zrovna v oblasti záruky je ten Pylon spíš nadstandardní. Pokud už
tedy záruku uznají a pokud to opravdu dělají tak, jak (ústně) na tom
školení slibovali.<br>
Prý by baterku opravdu opravili/vyměnili.<br>
<br>
Dal jsem si tu práci a pročetl garanční podmínky pro baterky Solax
Triple power.<br>
Kde všichni uživatelé (ještě i já nedávno) šermují 10-letou zárukou.<br>
Podmínky jsou takové, že při záruční události se udělá testovací
nabití a vybití. Ale proudem jen 0.2C. A musí mít zbývající kapacitu
aspoň 60%.<br>
Takže i baterka s vysokým vnitřním vyhoví.<br>
<br>
Budiž, to by ještě nevadilo.<br>
Ale při závadě (celkem jakékoli, kterou vůbec uznají za
reklamovatelnou) nedají novou baterku nebo ji neopraví, ale vrátí
peníze.<br>
A ty peníze klesají podle stáří baterky.<br>
Takže například pokud baterka chcípne po nějakých 8 letech, tak
vracejí 4% ceny.<br>
<br>
PL<br>
<br>
********************<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 6.5.2024 v 15:59 Martin Záruba
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:206e0110-1d69-49a0-99d9-43210af81430@volny.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<font face="Arial">S tou reklamací je to na přeshubu. Přece JEJICH
bms je tam proto, aby baterku uchránila, když dělám co nemám.
Jestli se může i tak poškodit, tak je to výrobní vada. Naštěstí
Pylontech nemám a ani mít nechci, ale myslím, že bych měsíc před
koncem záruky reklamoval závadu, oni by ji nebyli schopni
opravit a tak bych trval na vrácení peněz.</font><br>
</blockquote>
</body>
</html>