<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Už jste velkej, tak byste už mohl trochu znát svět.  ;-)<br>
    <br>
    Zrovna v oblasti záruky je ten Pylon spíš nadstandardní. Pokud už
    tedy záruku uznají a pokud to opravdu dělají tak, jak (ústně) na tom
    školení slibovali.<br>
    Prý by baterku opravdu opravili/vyměnili.<br>
    <br>
    Dal jsem si tu práci a pročetl garanční podmínky pro baterky Solax
    Triple power.<br>
    Kde všichni uživatelé (ještě i já nedávno) šermují 10-letou zárukou.<br>
    Podmínky jsou takové, že při záruční události se udělá testovací
    nabití a vybití. Ale proudem jen 0.2C. A musí mít zbývající kapacitu
    aspoň 60%.<br>
    Takže i baterka s vysokým vnitřním vyhoví.<br>
    <br>
    Budiž, to by ještě nevadilo.<br>
    Ale při závadě (celkem jakékoli, kterou vůbec uznají za
    reklamovatelnou) nedají novou baterku nebo ji neopraví, ale vrátí
    peníze.<br>
    A ty peníze klesají podle stáří baterky.<br>
    Takže například pokud baterka chcípne po nějakých 8 letech, tak
    vracejí 4% ceny.<br>
    <br>
    PL<br>
    <br>
    ********************<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 6.5.2024 v 15:59 Martin Záruba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:206e0110-1d69-49a0-99d9-43210af81430@volny.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <font face="Arial">S tou reklamací je to na přeshubu. Přece JEJICH
        bms je tam proto, aby baterku uchránila, když dělám co nemám.
        Jestli se může i tak poškodit, tak je to výrobní vada. Naštěstí
        Pylontech nemám a ani mít nechci, ale myslím, že bych měsíc před
        koncem záruky reklamoval závadu, oni by ji nebyli schopni
        opravit a tak bych trval na vrácení peněz.</font><br>
    </blockquote>
  </body>
</html>