<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<p><font face="Arial">Ale jo. Já nemyslel po 8mi letech. To je
jejich dobrovolná záruka. Já myslel stav, kdy v zákonné záruční
době, která je dva roky, dojde k tomu, že bms neuchrání baterii
před mojí blbostí. Tím myslím, že jestliže ji vybíjím, musí mě
bms odpojit, pokud je to třeba a pak baterii nezničit. Pokud se
tak nechová, je to závada a s velkou pravděpodobností
neodstranitelná. Pak dle zákona vracejí plnou cenu.<br>
</font></p>
<p><font face="Arial">Bohužel znám svět a to, co jsem popsal v
minulém příspěvku není možná úplně morální, ale sám jsem si
vyzkoušel, co dokáží zákazníci vymyslet. Zvlášť pokud mají
kamaráda právníka.<br>
</font></p>
<pre class="moz-signature" cols="72">Martin Záruba</pre>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 6.5.2024 v 16:32 Petr Labaj
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:9abdc126-807d-7d8a-7236-5d1f86b1140e@volny.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
Už jste velkej, tak byste už mohl trochu znát svět. ;-)<br>
<br>
Zrovna v oblasti záruky je ten Pylon spíš nadstandardní. Pokud už
tedy záruku uznají a pokud to opravdu dělají tak, jak (ústně) na
tom školení slibovali.<br>
Prý by baterku opravdu opravili/vyměnili.<br>
<br>
Dal jsem si tu práci a pročetl garanční podmínky pro baterky Solax
Triple power.<br>
Kde všichni uživatelé (ještě i já nedávno) šermují 10-letou
zárukou.<br>
Podmínky jsou takové, že při záruční události se udělá testovací
nabití a vybití. Ale proudem jen 0.2C. A musí mít zbývající
kapacitu aspoň 60%.<br>
Takže i baterka s vysokým vnitřním vyhoví.<br>
<br>
Budiž, to by ještě nevadilo.<br>
Ale při závadě (celkem jakékoli, kterou vůbec uznají za
reklamovatelnou) nedají novou baterku nebo ji neopraví, ale vrátí
peníze.<br>
A ty peníze klesají podle stáří baterky.<br>
Takže například pokud baterka chcípne po nějakých 8 letech, tak
vracejí 4% ceny.<br>
<br>
PL<br>
<br>
********************<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 6.5.2024 v 15:59 Martin Záruba
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:206e0110-1d69-49a0-99d9-43210af81430@volny.cz">
<meta http-equiv="Content-Type"
content="text/html; charset=UTF-8">
<font face="Arial">S tou reklamací je to na přeshubu. Přece
JEJICH bms je tam proto, aby baterku uchránila, když dělám co
nemám. Jestli se může i tak poškodit, tak je to výrobní vada.
Naštěstí Pylontech nemám a ani mít nechci, ale myslím, že bych
měsíc před koncem záruky reklamoval závadu, oni by ji nebyli
schopni opravit a tak bych trval na vrácení peněz.</font><br>
</blockquote>
<br>
<fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
</body>
</html>