<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <p><font face="Arial">Ale jo. Já nemyslel po 8mi letech. To je
        jejich dobrovolná záruka. Já myslel stav, kdy v zákonné záruční
        době, která je dva roky, dojde k tomu, že bms neuchrání baterii
        před mojí blbostí. Tím myslím, že jestliže ji vybíjím, musí mě
        bms odpojit, pokud je to třeba a pak baterii nezničit. Pokud se
        tak nechová, je to závada a s velkou pravděpodobností
        neodstranitelná. Pak dle zákona vracejí plnou cenu.<br>
      </font></p>
    <p><font face="Arial">Bohužel znám svět a to, co jsem popsal v
        minulém příspěvku není možná úplně morální, ale sám jsem si
        vyzkoušel, co dokáží zákazníci vymyslet. Zvlášť pokud mají
        kamaráda právníka.<br>
      </font></p>
    <pre class="moz-signature" cols="72">Martin Záruba</pre>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 6.5.2024 v 16:32 Petr Labaj
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:9abdc126-807d-7d8a-7236-5d1f86b1140e@volny.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      Už jste velkej, tak byste už mohl trochu znát svět.  ;-)<br>
      <br>
      Zrovna v oblasti záruky je ten Pylon spíš nadstandardní. Pokud už
      tedy záruku uznají a pokud to opravdu dělají tak, jak (ústně) na
      tom školení slibovali.<br>
      Prý by baterku opravdu opravili/vyměnili.<br>
      <br>
      Dal jsem si tu práci a pročetl garanční podmínky pro baterky Solax
      Triple power.<br>
      Kde všichni uživatelé (ještě i já nedávno) šermují 10-letou
      zárukou.<br>
      Podmínky jsou takové, že při záruční události se udělá testovací
      nabití a vybití. Ale proudem jen 0.2C. A musí mít zbývající
      kapacitu aspoň 60%.<br>
      Takže i baterka s vysokým vnitřním vyhoví.<br>
      <br>
      Budiž, to by ještě nevadilo.<br>
      Ale při závadě (celkem jakékoli, kterou vůbec uznají za
      reklamovatelnou) nedají novou baterku nebo ji neopraví, ale vrátí
      peníze.<br>
      A ty peníze klesají podle stáří baterky.<br>
      Takže například pokud baterka chcípne po nějakých 8 letech, tak
      vracejí 4% ceny.<br>
      <br>
      PL<br>
      <br>
      ********************<br>
      <br>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 6.5.2024 v 15:59 Martin Záruba
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
        cite="mid:206e0110-1d69-49a0-99d9-43210af81430@volny.cz">
        <meta http-equiv="Content-Type"
          content="text/html; charset=UTF-8">
        <font face="Arial">S tou reklamací je to na přeshubu. Přece
          JEJICH bms je tam proto, aby baterku uchránila, když dělám co
          nemám. Jestli se může i tak poškodit, tak je to výrobní vada.
          Naštěstí Pylontech nemám a ani mít nechci, ale myslím, že bych
          měsíc před koncem záruky reklamoval závadu, oni by ji nebyli
          schopni opravit a tak bych trval na vrácení peněz.</font><br>
      </blockquote>
      <br>
      <fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>