Re: Obdélníkové pixely

Sobota Červen 29 07:31:42 CEST 2024

Jeste stoji za pripominku, ze to prepocitavani neni zrovna jednoduchy
algoritmus s vyhlazovanim atp., a pokud se pouzije neco jednoducheho,
tak to vypada vic nez malo hnusne. Graficka karta to dela levou zadni,
monitor obcas hur, jestli je v zarizeni nejaky MCU bez GPU tak by to byl
IMHO orisek.
Taky pokud se kresli klasicky treba pismo bez vyhlazovani, tak pokud to
nesedi presne na pixely a jeste navic neni LCD o dost "prepixlovany" tak
taky nic moc. Ramecky atp. stejne tak. Nejlepsi je, ze kdyz ma mit
ramecek sirku 3 pixely, tak ji presne ma na vsech stranach a prechod je
jednoduse ostry. Vyhlazeni vypada dobre zase az u vetsich ppi.