Re: Řízení spotřeby / výroby energie

Sobota Červen 15 09:52:49 CEST 2024

Bylo tady napsáno, že Dlouhé stráně dostávají za službu stabilizace sítě
4x víc, než je rozdíl spotových cen. V tomto případě něco zůstane
agregátorovi za to že má zodpovědnost a celé to řídí, ale něco by mělo
zbýt i na jeho ovečky.
Ostatně ty spotové ceny - pokud mi FVE udělá 55 KWh za den, do baterky
se mi vejde 14 a z toho si ještě něco nechám pro sebe, tedy do sítě
pošlu za ty maximální ceny jen pětinu své výroby, zas až takový zisk to
není. Tohle by mohlo být zajímavější a navíc řízené tak, že bych se o to
nemusel starat.

Anděl