[OT:] Problem s eBay

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Červen 14 13:35:08 CEST 2024

Zdravim,

omlouvam se za OT, ale treba mi nekdo rozumne poradi:

Mam proble s eBay - nekdo mi ukradnul heslo, pokusil se neco na eBay
objednat, eBay konto zavrela s tim, ze mi napsali, ze mi nekdo unesl konto a
ze si mam zmenit heslo. Potud OK.

Kdyz jdu ted na eBay, samozrejme me to nepusti, kdyz vyberu tlacitko pro
obnovu hesla, zobrazi se pouze hlaska "To reset your password, you'll need
to speak to a customer support representative." Na a pak uz se muzu doklikat
jen k robotovi, ktery mi rekne, ze jestli chci, tak mi jejich obchodnik z
eBay zavola. Na .com, tak na .de se to chova stejne - blby je, ze nejsem
uplne jazykove vybavenej natolik, abych s kymkoli po telefonu resil cokoli,
v cem by potencialne mohly byt penize. V psanem textu se orientuju jak v EN,
tak v DE, v nejhorsim si pri komunikaci pomuzu translatorem, ale abych neco
resil po telefonu, tak to fakt ne.

Netusite, jestli nekde existuje nejaka moznost, jak si s nekym ze supportu
eBay psat? Muzu tvrdit, ze jsem hluchej :)

Varianta, ze ucet zahodim a udelam novy je nepruchozi - jednak to asi budou
mit osefovane, jednak mi tam prave ted visi hlaska od nejakeho prodejce, ze
se mu vratila moje objednavka a ze potrebuje uprasenit adresu, a protoze to
nebylo uplne za hubicku, potreboval bych to doresit z puvodniho konta.

Co s tim? Napadne nekoho neco?

Diky.

Pavel Kutina