Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 7 17:46:39 CEST 2024

Mě účinnost 18650 vychází taky spíš 90 %. Moje měřící metoda taky dává
výsledky po sekundách, ale celou tu sekundu běží ADC a všechny kanály
projde v řádu desítek kS/S. To se pak integruje. Integruje se prošlý
náboj a energie. Náboj má prakticky 100 %, energie míň, protože je tam
rozdíl napětí při nabíjení a vybíjení.

Jo a letadlo s lipolkama mi taky lítalo v -15, chvíli hůř, než se ohřála
na nějakou kompromistní teplotu, potom jak v létě. Ona je potom i vyšší
účinnost regulátoru a motoru.

PH