Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 7 13:03:50 CEST 2024

Tahle otázka je nanic....
Někdo vám řekne, že za 120kč/100km, někdo že jezdí zadarmo, protože FV
atd...
Nikdo vám neřekne skutečné náklady, protože je vlastně ani neví.
Nakonec u ropáka  je taky Ad-blue, pak další provozní kapaliny a když na to
začnete nabalovat servis a výměnu filtrů, zas jste jinde.
 U piva se řešily mobilní tarify... a že máme největší v evropě.
Tak jsme porovnávali, načež se objevila i hláška, že má volání do všech
sítí zadarmo.
Tohle je fajn.... zadarmo.
Při paušálu 650kč a dvaceti desetiminutových hovorech to je 3,25kč/ min,
při jednom hovoru 10 min už je to
65kč/min...
U ostrovní FV když se nabíjí tak to také něco stojí, jen ty náklady už ten
uživatel investoval a teď sklízí.
Ale zadarmo to nikdy nebude, vždycky se do najetých km rozpočítává cena té
investice.
A čím déle jezdím, tím bude menší, ale ne rozhodně zadarmo.
Všechny ty náklady bývají zkreslené a pokřívané a záleží na tom, jak se to
bude počítat.

Slyšel jsem i názor, že je třeba počítat čekání na nabíjení - ten čas také
není zadarmo...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>