Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červen 7 13:42:34 CEST 2024

tohle jsem pocital, kdyz jsme jezdil denni spotrebu do prace 70 + 70km.
po dovolene autem v zahranici, kdy jsme se zpatky plazili za kamosem co
si tam koupil vezejcek i s lodkou(holandsko) jsem mel sportebu 4,2l. vw
tdi pd 96kw. tak jsem to zkusil na d8 rychlosti TIR + tempomat o
kliknuti nahoru. cesta se prodlouzila z cca 35min na 50min a vyslo mi ze
tech 20min vychazi 180kc/h cisteho na hodinu. spotreba cca 4,3/6,3 podle
pocasi atd.
t.