Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pátek Červen 7 12:51:00 CEST 2024

To je jednoduché - zdaní FVE. Přece není možné abyste něco vyrobil
(elektřinu) a nezaplatil z toho daň  a abyste něco spotřeboval a
nezaplatil ji znovu :-). Brzy bude u každé FVE daňový sklad jako u
chlastu :-)).

Mimochodem jak vlastně vychází cena jízdy (myslím tím za elektřinu) v
elektromobilu pokud ho nabíjíte doma ze sítě proti ropáku ? mě to pořád
vychází +- na stejno nebo hůř. Samozřejmě pokud nabíjíte z FVE je to
něco jiného. Ale na to se neptám.

     Martin.