Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Červen 7 12:34:42 CEST 2024

Jo jo přesně. Tam je zajímavé to, že znamý má průměrnou spotřebu po
140tisíc na Tesle
myslím 24kW. Pokud by tankoval za peníze u stojanu se ztrátou tak to
vychazí, že může
jezdit dieslem asi za 11litrů.
A tady je jedna zajímavá věc zatím co z toho těch 11litrů má stát celkem
dost na spotřební
dani, tak u elektřiny to není, kdepak to ten stát asi vezme, zatíží
elektřinu spotřební daní?

Zdeněk Aster