Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 23:43:53 CEST 2024

Ono je to asi naozaj podobne. Historicky si ja pamatam S120 z 1980,
ktora v lete nejak nastartovala a po pol minute sa dalo vyrazit. Ale v
zime ju bolo treba prestartovat 5x, lebo furt zdochla a ked sa chytila,
tak ju bolo treba par minut "preturovat", aby sa dalo vyrazit.
Tiez kazdy videl, alebo inac, mohol si spocitat, kolko km prejde na
kolko litrov paliva v lete a v zime. Ale kto to robil? "Neriesim, vzdy
tankujem za 200 korun"

miro