Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 22:24:17 CEST 2024

No a mě přijde z tohoto pohledu zvláštní, že se nikdo (účinnost
nabíjení/vybíjení u e-auta)
nepozastavuje nad tím, že ta změřená energie na palubce vozu neodpovídá
celkové dodané energii do vozu. Nebo to spousty uživatelů ani neví.
Prostě se uvede spotřeba 20kWh/100km, ale ono je to ve skutečnosti víc. Jen
se šikovně zapomíná tam tuhle skutečnost uvést.
Je to podobné "lhaní" jako u ropáků, když se udává super spotřeba měřená
nějakým postupem, který nikdy v praxi nenastane.
Hodně dění okolo e-aut sleduji a v podstatě jen pár testerů tuto skutečnost
zmiňuje.
Jo, pokud někdo pokryje nabíjení plně z FV ( už v režimu po návratnosti
investic do FV ) , tak je mu to buřt.
Ale když to zaplatí ze svého, není to až tak zanedbatelné.
Mě by právě zajímalo jestli vůbec  ví majitelé e-aut o kolik nabijou víc,
než projedou...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>