Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 15:14:33 CEST 2024

Asi jsme si úplně nerozuměli... reálná spotřeba ano. Ale mně jde o to
jestli to je spotřeba opravdu jen toho co se vycucne z baterek toho vozidla
nebo jestli to je měřeno z energie , která se do baterek dodala.  ( ze sítě
) Já se přiznám že úplně neumím správně položit otázku, ale jde o to že ty
baterie nemají 100% účinnost. A většina e aut ukazuje jen a pouze to co
spotřebuje motor a další spotřebiče, tedy jen to, co se vycucá z baterie. A
nikde se nezohleňuje to, že do těch baterií se muselo dát o něco víc než se
z nich pak "vycuclo".

Když máte u domácí dobíječky nějaké měření tak se to nechá zjistit. To byla
první věc která mě neseděla.