Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červen 6 13:42:41 CEST 2024

Zmatecne jsem to napsal.

Tedy tech 20kWh/100 je realna spotreba. Pak mam v podstate k dobru navic
jeste tu rekuperaci.

Celkovy prumer za celou dobu  mam cca 24 kW/h/100, ale nijak to nesetrim.

LK