Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červen 6 13:28:54 CEST 2024

Tech ukazatelu je tam nekolik, realna spotreba , realne kilometry pro
kazdou jizdu  Ale ta hlavni na panelu ktera nyni sviti 420  je pro dany
styl jizdy za poslednich x jizd. Je nyni leto, v zime mi to neuakzovalo
nikdy mene nez 360km s plnym dobitim.

Je tam v grafech i historie, kazde jizdy, takze ano 20kWh je prumerna a
realna spotreba a davam ji bezne kdyz jedu 110- 120kmh po dalnicih, cca
50%, zbytek jsou okresky, mam nastavenou sillnou rekuperaci. Do teto
spotreby je zapocitavana i rekuperace. Na dalnicich temer zadna, ale na
okreskach je to az 20%. Proto kdyz tomu slapu na krk po dalnicich, tak
pak neni problem udelat tech 30kWh/100. U spalovaku enrgii brzdeni
promenite na teplo. Ja jej ovladam jen jednim pedalem, brzda je pro
nouzove brzdeni. Obcas se ale musi probrzdit, nebo rychle reznou.

Jen okresky mam kolem 18kWh, je to v zavislosti na rekuperaci.

Je to vlastne ekvivalent 2 litru benzinu.

Dobijim vetsinou z FVE 3.6kW ale vzdy do plna ( i kdyz se to nedoporucuje)

LK