<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <p>Tech ukazatelu je tam nekolik, realna spotreba , realne kilometry
      pro kazdou jizdu  Ale ta hlavni na panelu ktera nyni sviti 420  je
      pro dany styl jizdy za poslednich x jizd. Je nyni leto, v zime mi
      to neuakzovalo nikdy mene nez 360km s plnym dobitim.</p>
    <p>Je tam v grafech i historie, kazde jizdy, takze ano 20kWh je
      prumerna a realna spotreba a davam ji bezne kdyz jedu 110- 120kmh
      po dalnicih, cca 50%, zbytek jsou okresky, mam nastavenou sillnou
      rekuperaci. Do teto spotreby je zapocitavana i rekuperace. Na
      dalnicich temer zadna, ale na okreskach je to az 20%. Proto kdyz
      tomu slapu na krk po dalnicich, tak pak neni problem udelat tech
      30kWh/100. U spalovaku enrgii brzdeni promenite na teplo. Ja jej
      ovladam jen jednim pedalem, brzda je pro nouzove brzdeni. Obcas se
      ale musi probrzdit, nebo rychle reznou.</p>
    <p>Jen okresky mam kolem 18kWh, je to v zavislosti na rekuperaci.</p>
    <p>Je to vlastne ekvivalent 2 litru benzinu.</p>
    <p><br>
    </p>
    <p>Dobijim vetsinou z FVE 3.6kW ale vzdy do plna ( i kdyz se to
      nedoporucuje)</p>
    LK
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 06.06.2024 v 11:47 Jan Kuba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwRNqjDa0kPNAbE4V4_CxGkDV_jeeoNKH5U5rLd2tvG_wPw@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      K tý spotřebe.. přepočítává to skutečně nabitou kapacitu, nebo to
      ukazuje jen tu opravdu spotřebovanou? Třeba zmíněné Citigo ukazuje
      spotřebovanou, nekoresponduje to s dobitou energií do vozu. Ten
      koeficient přepočtu je v tomto případě cca 1,2x více než to
      ukazuje. Změřeno při nabíjení.
      <div>Podle mě by správně mělo ukazovat spotřebu přepočtenou na  tu
        co dodám do baterií....</div>
      <div>Ropáci taky měří spotřebu/dojezd z toho co se leje do
        nádrže... nikde se tam neodečítá účinnost motoru nebo podobně..</div>
      <div><br>
        <br>
        čtvrtek 6. června 2024 Libor Konečný <<a
          href="mailto:support@mikrovlny.cz" moz-do-not-send="true">support@mikrovlny.cz</a>>
        napsal(a):<br>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
          .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">A proc ne ?<br>
          <br>
          S I-pace jezdim Liberec - Ostrava  a zpet za jeden den.
          Nabijim V Moravske Trebove cca 40minut Mam 3 chipy, pipnu na
          displaji, nahodim zasuvku a jdu se najist, nebo se  projdu na
          rozhlednu. Nabijecky jsou zatim vzdy prazdne i mezi panelaky v
          Praze, kde normalne neni jinak mozne zaparkovat ani o vikendu.<br>
          <br>
          Auto nestetrim,uz jsem jej v terenu poskrabal snad ze vsech
          stran. Za cenu 1.2mil Kc bez DPH (rv 2024) mi  nikdo zadny
          supersport v tomhle vykonu neproda. Servisni naklady  nulove.<br>
          <br>
          A to ticho pri jizde. Zadne obtezovani druhych hlukem,
          zplodinama.<br>
          <br>
          Kdyz jsme u te spotreby , do 110-120km/h  jezdim za 20
          kWh/100km, je to 4 kolka, ale prvni mesic jsem mel 30, max
          32kwh/100. Nabijim z vlastni FVE a jezdim i na vylety.<br>
          <br>
          Krome toho, ze je to technicky skvost i vzhledove, tak o
          spotrebe na rozdil od jinych nekeca.  V zime dojedu 360km na
          jedno nabiti s 50% dalnice as ten dojezd opravdu sedi, v lete
          420, ale to je pocitano na muj styl jizdy. Puvodne tam svitilo
          470km.<br>
          <br>
          Cena novych baterii 14tisic lbr.<br>
          <br>
          Ale faktem je, ze elektrokram z DE bych si nekoupil, kdyz novy
          Leaf 2024 vyjde na  400 tisic bez DPH. Korando EV zna 600 bez
          DPH.<br>
          <br>
          Outlander PHEV (ktery ma na kazde naprave elektormotor) mam 9
          tym rokem, najeto 185 tkm,  stale je stavem jak novy, servis
          jen provozni kapaliny.<br>
          <br>
          Chcet to jen vybrat spravne auto (urcite ne pokusy z DE)<br>
          <br>
          <br>
          Libor<br>
          <br>
          Dne 05.06.2024 v 21:12 Pavel Kořenský napsal(a):<br>
          <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
            .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
            Jak tak na to koukám, tak při normální cestovní rychlosti
            částečně po dálnici a částečně po silnicích 1. třídy bych s
            takovým elektrokrámem nedojel ani na chalupu a zpět (Praha -
            Vrchlabí-Praha) na jedno nabití.<br>
            Elektromobilita vážně není dobrý nápad.<br>
            <br>
            Zdraví PavelK<br>
            <br>
            <br>
            Dne 05.06.2024 v 18:52 Petr Labaj napsal(a):<br>
            <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
              .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
              Docela zajímavý graf. Prý přímo od Tesly.<br>
              Závislost dojezdu na rychlosti.<br>
              Ten začátek grafu jsem takto netipoval.<br>
              Bohužel v archaických amerických jednotkách.<br>
              <br>
              PL<br>
              <br>
              ______________________________<wbr>_________________<br>
              HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                href="http://www.HW.cz" target="_blank"
                moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
              <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
              <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
            </blockquote>
            <br>
            <br>
            ______________________________<wbr>_________________<br>
            HW-list mailing list  -  sponsored by <a
              href="http://www.HW.cz" target="_blank"
              moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
            <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
              moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
            <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
              target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
          </blockquote>
          ______________________________<wbr>_________________<br>
          HW-list mailing list  -  sponsored by <a
            href="http://www.HW.cz" target="_blank"
            moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
          <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
            moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
          <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
            target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
        </blockquote>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>