Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 11:47:13 CEST 2024

K tý spotřebe.. přepočítává to skutečně nabitou kapacitu, nebo to ukazuje
jen tu opravdu spotřebovanou? Třeba zmíněné Citigo ukazuje spotřebovanou,
nekoresponduje to s dobitou energií do vozu. Ten koeficient přepočtu je v
tomto případě cca 1,2x více než to ukazuje. Změřeno při nabíjení.
Podle mě by správně mělo ukazovat spotřebu přepočtenou na  tu co dodám do
baterií....
Ropáci taky měří spotřebu/dojezd z toho co se leje do nádrže... nikde se
tam neodečítá účinnost motoru nebo podobně..