Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červen 6 11:14:25 CEST 2024

A proc ne ?

S I-pace jezdim Liberec - Ostrava  a zpet za jeden den. Nabijim V
Moravske Trebove cca 40minut Mam 3 chipy, pipnu na displaji, nahodim
zasuvku a jdu se najist, nebo se  projdu na rozhlednu. Nabijecky jsou
zatim vzdy prazdne i mezi panelaky v Praze, kde normalne neni jinak
mozne zaparkovat ani o vikendu.

Auto nestetrim,uz jsem jej v terenu poskrabal snad ze vsech stran. Za
cenu 1.2mil Kc bez DPH (rv 2024) mi  nikdo zadny supersport v tomhle
vykonu neproda. Servisni naklady  nulove.

A to ticho pri jizde. Zadne obtezovani druhych hlukem, zplodinama.

Kdyz jsme u te spotreby , do 110-120km/h  jezdim za 20 kWh/100km, je to
4 kolka, ale prvni mesic jsem mel 30, max 32kwh/100. Nabijim z vlastni
FVE a jezdim i na vylety.

Krome toho, ze je to technicky skvost i vzhledove, tak o spotrebe na
rozdil od jinych nekeca.  V zime dojedu 360km na jedno nabiti s 50%
dalnice as ten dojezd opravdu sedi, v lete 420, ale to je pocitano na
muj styl jizdy. Puvodne tam svitilo 470km.

Cena novych baterii 14tisic lbr.

Ale faktem je, ze elektrokram z DE bych si nekoupil, kdyz novy Leaf 2024
vyjde na  400 tisic bez DPH. Korando EV zna 600 bez DPH.

Outlander PHEV (ktery ma na kazde naprave elektormotor) mam 9 tym rokem,
najeto 185 tkm,  stale je stavem jak novy, servis jen provozni kapaliny.

Chcet to jen vybrat spravne auto (urcite ne pokusy z DE)

Libor