Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 5 21:50:21 CEST 2024

Loni o pouti měl Investtel předváděčku , zapsal jsem si zkušební jízdu s
Enyaqem.RS
Což o to, svezení je to parádní, z 0-100 necelých 6 sekund.
Když jsem vyjížděl ze vrat Invesstelu, byl na palubce dojezd okolo 500km.
Jeli jsme směrem na Janovice, párkrát jsem si zkusil tu akceleraci, která
je návyková.
Oproti Citigu-e co je v rodině je to úplně jiný level, takže jsem tomu
dával "napít" . Jenomže pak mě začal ten předvádějící " brzdit" že prý
chtějí ještě jezdit další a že tímhle způsobem  jízdy jim to vybiju.
 Ujeli jsme 23 km a dojezd na palubce ukazoval 360km.
Snažil jsem se ještě chvíli něco povídat o tom, že se to auto plete ,
protože jsme ujeli 23 km a z baterky ubylo 140km, tedy 6x tolik, ale ten
předvádějící už se mnou nechtěl debatovat.
Do toho dotazníku jsem jim napsal  jen samé kladné hodnocení, jen do
poznámky, že ten palubní počítač neumí správně počítat kilometry :-)

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 5. 6. 2024 v 21:12 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>