Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 5 21:36:34 CEST 2024

Já Vás určitě nechci přesvědčovat na elektru. Ale z Prahy do Vrchlabí je
to tak 150km, ne?
A 300km myslím dneska i levná e-auta celkem běžně dávají.
Nehledě na to, že na té chalupě zřejmě budete mít elektriku. Tak nabít
tam pár procent asi není nemožné.

PL