Asi jsme si úplně nerozuměli... reálná spotřeba ano. Ale mně jde o to jestli to je spotřeba opravdu jen toho co se vycucne z baterek toho vozidla nebo jestli to je měřeno z energie , která se do baterek dodala. ( ze sítě ) Já se přiznám že úplně neumím správně položit otázku, ale jde o to že ty baterie nemají 100% účinnost. A většina e aut ukazuje jen a pouze to co spotřebuje motor a další spotřebiče, tedy jen to, co se vycucá z baterie. A nikde se nezohleňuje to, že do těch baterií se muselo dát o něco víc než se z nich pak "vycuclo".<div><br></div><div>Když máte u domácí dobíječky nějaké měření tak se to nechá zjistit. To byla první věc která mě neseděla.<br><br>čtvrtek 6. června 2024 Libor Konečný <<a href="mailto:support@mikrovlny.cz">support@mikrovlny.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div>
<p>Zmatecne jsem to napsal.</p>
<p>Tedy tech 20kWh/100 je realna spotreba. Pak mam v podstate k
dobru navic jeste tu rekuperaci. <br>
</p>
<p>Celkovy prumer za celou dobu mam cca 24 kW/h/100, ale nijak to
nesetrim.<br>
</p>
<p>LK<br>
</p>
<p><br>
</p>
<div>Dne 06.06.2024 v 11:47 Jan Kuba
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite">
K tý spotřebe.. přepočítává to skutečně nabitou kapacitu, nebo to
ukazuje jen tu opravdu spotřebovanou? Třeba zmíněné Citigo ukazuje
spotřebovanou, nekoresponduje to s dobitou energií do vozu. Ten
koeficient přepočtu je v tomto případě cca 1,2x více než to
ukazuje. Změřeno při nabíjení.
<div>Podle mě by správně mělo ukazovat spotřebu přepočtenou na tu
co dodám do baterií....</div>
<div>Ropáci taky měří spotřebu/dojezd z toho co se leje do
nádrže... nikde se tam neodečítá účinnost motoru nebo podobně..</div>
<div><br>
<br>
čtvrtek 6. června 2024 Libor Konečný <<a href="mailto:support@mikrovlny.cz" target="_blank">support@mikrovlny.cz</a>>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">A proc ne ?<br>
<br>
S I-pace jezdim Liberec - Ostrava a zpet za jeden den.
Nabijim V Moravske Trebove cca 40minut Mam 3 chipy, pipnu na
displaji, nahodim zasuvku a jdu se najist, nebo se projdu na
rozhlednu. Nabijecky jsou zatim vzdy prazdne i mezi panelaky v
Praze, kde normalne neni jinak mozne zaparkovat ani o vikendu.<br>
<br>
Auto nestetrim,uz jsem jej v terenu poskrabal snad ze vsech
stran. Za cenu 1.2mil Kc bez DPH (rv 2024) mi nikdo zadny
supersport v tomhle vykonu neproda. Servisni naklady nulove.<br>
<br>
A to ticho pri jizde. Zadne obtezovani druhych hlukem,
zplodinama.<br>
<br>
Kdyz jsme u te spotreby , do 110-120km/h jezdim za 20
kWh/100km, je to 4 kolka, ale prvni mesic jsem mel 30, max
32kwh/100. Nabijim z vlastni FVE a jezdim i na vylety.<br>
<br>
Krome toho, ze je to technicky skvost i vzhledove, tak o
spotrebe na rozdil od jinych nekeca. V zime dojedu 360km na
jedno nabiti s 50% dalnice as ten dojezd opravdu sedi, v lete
420, ale to je pocitano na muj styl jizdy. Puvodne tam svitilo
470km.<br>
<br>
Cena novych baterii 14tisic lbr.<br>
<br>
Ale faktem je, ze elektrokram z DE bych si nekoupil, kdyz novy
Leaf 2024 vyjde na 400 tisic bez DPH. Korando EV zna 600 bez
DPH.<br>
<br>
Outlander PHEV (ktery ma na kazde naprave elektormotor) mam 9
tym rokem, najeto 185 tkm, stale je stavem jak novy, servis
jen provozni kapaliny.<br>
<br>
Chcet to jen vybrat spravne auto (urcite ne pokusy z DE)<br>
<br>
<br>
Libor<br>
<br>
Dne 05.06.2024 v 21:12 Pavel Kořenský napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Jak tak na to koukám, tak při normální cestovní rychlosti
částečně po dálnici a částečně po silnicích 1. třídy bych s
takovým elektrokrámem nedojel ani na chalupu a zpět (Praha -
Vrchlabí-Praha) na jedno nabití.<br>
Elektromobilita vážně není dobrý nápad.<br>
<br>
Zdraví PavelK<br>
<br>
<br>
Dne 05.06.2024 v 18:52 Petr Labaj napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Docela zajímavý graf. Prý přímo od Tesly.<br>
Závislost dojezdu na rychlosti.<br>
Ten začátek grafu jsem takto netipoval.<br>
Bohužel v archaických amerických jednotkách.<br>
<br>
PL<br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>
<br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>
</div>
<br>
<fieldset></fieldset>
<pre>______________________________<wbr>_________________
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
</div>
</blockquote></div>