Re: Jak najít zkrat?

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 4 17:51:17 CEST 2024

Skoro konstantním proudem bych nahradil to R6, prostě zrcadlo ze dvou
tranzistorů, lepší než odpor a napájení přímo z ACU bude více nezávislé.

K ochraně. Na vstupu je dělič 1R/1000R nebo druhý vstup OZ 3R/1000R.
Pokud tam půjde 230, tak to OZ přes dělič by měl přežít.  Např. 230AC
nebo 331VDC x 3/1000=0.993V. To by OZ měl dát.  Nějaké ESD např. 8kV ..
je přes dělič tj. 8x2/1000=16V tam možná, pokud tam již není nějaká
ochrana v OZ nebo nějaká parazitní kapacita.... Samozřejmě ochranou tj.
2x dioda asi zde neurazíš.

Jirka