Re: Jak najít zkrat?

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 4 16:40:25 CEST 2024

Jeden stabilizátor 1.8V ušetříte zjednodušením a větší nepřesností, nebo
tam dáte dva tranzistory jako proudové zrcadlo a bude levnější, větší,
dostupnější.

S tím, že zde nebude stabilních 3.3V si tak jist nejsem od OZ, ADC,
OLED. MCU možná. Nevím co bude dělat to chvilku 60mA z baterií a chvilku
ne, jak se to celé bude chovat, pokud tam nebude stabilizátor. I to
pískle pojede jinak.

Jinak to asi myslíte takto:

https://sites.google.com/view/pater/pomucky/shorty

Jirka