Re: Jak najít zkrat?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 4 15:37:02 CEST 2024

Ze 3V udělá 3,3, z toho pak lineárním stablíkem 1,8 a pak to pustí do
děliče s malým R.

Když bude dělič se stejným proudem, navržený na 3, můžou se oba stablíky
vynechat a ještě to bude žrát o 10 % míň.

R6+R7 použiju jako referenci, změřím po zapnutí hodnotu. Při poklesu
spočítám jaký R je paralelně.

PH