Re: Jak najít zkrat?

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 4 15:18:36 CEST 2024

Pokud chci dělat měření při nízkém napětí, kde se eliminují diody a
nechci zničit nějaké IO, tak musím nějak udělat. Zde měří paralelně k
odporu 2R, proudu cca 60mA, proto zde má stabilizátor 1.8V. Úbytek na
tom 2R je malý, tak má nízkošumový OZ od 0V.

To jsou parametry toho měření. Kalibruje to odpory 1R, 2R. Funguje to i
se zvukem.

Mohl bych říci, že budu měřit paralelně k odporu 20R, řádově menším
proudem. Jenže k těm 20R pokud přičtu 1R, tak to budu hůře měřit přes
ADC asi tam bude větší nepřesnost.

Jirka