Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Únor 10 19:05:57 CET 2024

Řešil jsem jednou s bankou asi 1000 kč, které syn poslal a nedostal slíbené
zboží. Pracovník se mnou ( synem) něco sepsal, a asi za měsíc se ozvali, že
příjemce platby nereaguje. Tím to zvadlo.

U platby kartou je to jinak. Info od člena tady v konferenci. Když jsem
jednou reklamoval vyšší obnos když nedorazilo zboží z AliExpressu zaplacené
kartou a Ali i zamítnul spor, stačilo bance dodat nějaké údaje je informace
o tom že zboží bylo doručeno jinam a peníze vrátili.