Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 10 19:06:00 CET 2024

Mně jich samozřejmě taky chodí dost. Už nevím, kde ty vrtačky skladovat.

Když jsem někdy ze zajímavosti klikl na nějaký takový spam (ale ne
zrovna na nějaký ten výherní, to jsem ještě nezkoušel), tak jsem jenom
skončil na nějaké stránce s holkama.
Tedy zřejmě pro spamera nějaká mikroplatba za zobrazení.
Podobně jako je to na porno serverech, kde "poplatek" za zobrazení
požadovaného videa je to, že vás to napřed nasměruje na nějaký jiný
server s holkama.

PL