Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Květen 19 11:40:58 CEST 2023

Tento pán ukazuje jak diagnostikuje různé problémy, které se objeví jenom
občas. Viděl jsem jedno snad hodinové video a bylo to zajímavé. Chce to
projít jeho kanál.

https://youtu.be/CSBUw1-UEg0