Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Květen 19 03:35:51 CEST 2023

Zmizení sporadické chyby může být způsobené jen delším odpojením
akumulátoru auta. Nesleduji celé vlákno, ale odpojoval jste už dříve
baterku třeba na celou hodinu? A mažete tu chybu i diagnostikou?
Lubor