<div dir="auto">Tento pán ukazuje jak diagnostikuje různé problémy, které se objeví jenom občas. Viděl jsem jedno snad hodinové video a bylo to zajímavé. Chce to projít jeho kanál.<div dir="auto"><br></div><div dir="auto"><a href="https://youtu.be/CSBUw1-UEg0">https://youtu.be/CSBUw1-UEg0</a></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne pá 19. 5. 2023 3:35 uživatel Lubor Otta <<a href="mailto:butan@centrum.cz">butan@centrum.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Zmizení sporadické chyby může být způsobené jen delším odpojením <br>
akumulátoru auta. Nesleduji celé vlákno, ale odpojoval jste už dříve <br>
baterku třeba na celou hodinu? A mažete tu chybu i diagnostikou?<br>
Lubor<br>
<br>
Dne 18.5.2023 v 20:29 Jiří Majzlík Nemeček napsal(a):<br>
> Dobrý večer všem,<br>
><br>
> tak malý update - nakonec jsem vyndal a rozebral ŘJ. Vizuálně vše OK. <br>
> Trochu mě nepotěšilo, že konektor ŘJ je součástí jejího krytu, musí se <br>
> celý odpájet, aby se mohlo k PCB. Proměřil jsem elyty (2 ks) a většinu <br>
> tantalů, vše jak z učebnice. Propájel jsem CPU, paměť a některé další IO.<br>
><br>
> Překvapilo mě, že zdroj z 12 na 5 V to má lineární a dokonce jako <br>
> tranzistor + OZ, jestli jsem dobře koukal.<br>
><br>
> Po zpětné montáži závada zmizela... a objevila se zase zhruba po týdnu.<br>
><br>
> Takže vlastně pořád nic nevím. Auto ale použitelně jezdí, dál se v tom <br>
> vrtat nebudu.<br>
><br>
> JMN<br>
><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>