Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Květen 19 15:56:54 CEST 2023

Baterku jsme odpojovali i přes noc, ale neudělalo to žádnou změnu - po
připojení a nastartování to zase zablbnulo. Tu chybu je potřeba smazat
přes diagnostiku, jinak pořád svítí MIL a auto jede tak na půl plynu.

JMN