Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Květen 3 10:10:46 CEST 2023

Dobrý den,

Většinou se to nijak složitě hledat nemusí. Prostě v servisu spustí
diagnostiku, a ty chyby ihned vyskáčou všechny. Ale diagnostika k ELM327
je nemusí umět načíst. Já jsem zkoušel několik diagnostik do mobilu,
nejvíc toho ukázal Car Scanner
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ovz.carscanner).
Stejně ale nenašel všechno. Až originál diagnostika napsala, že je to
čidlo v pravém zadním kole.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip