Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Březen 29 21:36:27 CEST 2023

Tak presne takto jsem prave dnes startoval auto sousedce. Primo propojene
baterie a nastartovane moje auto. Aby to druhe vubec chytlo, musel jsem v
tom svem dost slapat na plyn. Taky nectu navody....