Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 29 21:11:05 CEST 2023

V životě by mě při použití startovacích kabelů nenapadlo je připojit
jinam než přímo na baterku. Asi málo čtu návody.
Ale auto u toho nechávám nastartované a trochu osolené otáčky. Tak nějak
mám pocit, že pár ampér navíc z alternátoru nemůže škodit.

PL