Re: Čím spínat (a bezpečně) rozpínat stejnosměrnou indukční zátěž 300V DC 8A

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Středa Únor 1 11:52:45 CET 2023

Je potřeba to správně vybalancovat podle toho, co je v konkrétním případě
důležitější.
Takto to může TEORETICKY dopadnout př rychlém spínání/rozpínání (tady by to
chtělo RC člen na zátěž kvůli odrušení):
[image: image.png]
a takto při pomalém (zákmity na zátěži prakticky zmizí, ale vzrostou ztráty
na tranzistoru):
[image: image.png]

Libor