Re: Čím spínat (a bezpečně) rozpínat stejnosměrnou indukční zátěž 300V DC 8A

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Únor 1 11:25:50 CET 2023

Záleží na tom, kolik je na to rozpojení času. Když dáte jen samotnou
antiparalelní diodu dimenzovanou na těch 100 A s chladičem o kapacitě ne
těch 100 J, tak to bude stačit. Jen bude asi trvat 10+ sekund, než proud
klesne třeba pod 1 A.

Jinak na 100 A/2 kV buď IGBT (levnější, dostupnější, ale víc topí), nebo
SiC MOSFET.

PH