Re: Přepínač Síť - FVE

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 10 10:29:45 CEST 2023

Ještě lépe funguje RDC článek, kde dioda umožní, aby počáteční úbytek
napětí při rozepnutí byl ještě menší. Výborné k ochraně kontaktů a
zvýšení jejich životnosti.

Ale když na tom stojí bezpečnost, tak je situace jiná. Co když nastanou
okolnosti, kdy dojde k sepnutí na chvíli, C se přes R nestihne vybít a
oblouk nezhasne?

Zrovna u FV panelu je ovšem mnoho možností řešení, z nichž většina již
byla probrána.

PH