Re: Přepínač Síť - FVE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 9 19:51:56 CEST 2023

Ještě mě napadlo i k tomu havarijnímu stykači dát do série opět
elektronický odpínač.
Pokud už by se provozní termostat pokazil, a sepnul by ten havarijní
termostat, tak
napřed by se to pokusil odpojit ten elektronický odpojovač, a teprve
kdyby i ten odešel
(značně nepravděpodobné), tak by teprve nastoupily kontakty stykače.

V praxi mám odzkoušené vypínání velkých DC proudů z usměrněného 3f
napájení, tj. nějakých 560V.
Jeden kontakt je bez šance, 2 kontakty v sérii jak kdy, ale většinou
dost špatné (nechtěl jsem to dlouho
trápit, možná by to po chvíli zhaslo), 3 kontakty v sérii opakovatelně
bez problémů.
Samozřejmě bude zřejmě záležet i na velikosti a konstrukci toho stykače.

PL