Re: Ještě jednou výkonovej balancer: SEPIC

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Duben 25 01:02:41 CEST 2023

Aha, takže je to flyback s trafem. No to se mi tam nevejde.

Moje verze je SEPIC se vstupem z jednoho článku a výstupem do celé
baterie. Při nabíjení je to jasné, no a při vybíjení můžou třeba všechny
články kromě pár slabších posílat energii rovnou ven. Cívky se mi tam
vlastně taky nevejdou, jenže samostatnou cívku není problém rozdělit
třeba na 3 v sérii a to už má vhodné proporce.

PH