Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Duben 14 10:43:12 CEST 2023

U stacionárního řešení je výrazně příznivější situace.
+ Je místo na tlustý dráty a velký kondíky okolo trafa.
+ Nevadí velikost trafa, takže lze jít s frekvencí dolů.

Ta frekvence je jinak právě s rostoucím výkonem problém. U malýho trafa
jde mít stovky kHz a 3 V/závit, u velkýho se musí jít s f dolů, protože
když vyjde 25 V/z a reálně tam budou 3, bude malé sycení = vysokej
vnitřní odpor.

PH