Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Duben 9 21:21:08 CEST 2023

Určitě mě zajímá, jak dopadne kapacita ostatních.

U mě, kdybych to teď po zkrácení dojezdu z 25 na 20 chtěl celý vyměnit,
to vychází něco přes 2.5 kč/km.
Ale jestli by stačilo vyměnit 4 články po 100 Kč a pak třeba další 4
každý Mm, tak je to 0,4 za km.
A jestli aktivní balancer sníží spotřebu třeba na 4 články za 5 Mm, tak
by to byla pohoda.

Ale mám dilema, jestli se na to nevykašlat a až dojezd ještě pořádně
poklesne, tak reklamovat. To by pak byl odpis baterky zadara:-)
Přesně to jsem nějakou dobu praktikoval se šroubovacíma zářivkama.
Koupit první a pak už jen výměny zdarma:-)
Dělat to takhle s baterkou by tedy nejspíš taky šlo a i by to vytrestalo
výrobce. Možná mají pro lidi jako já, lepší baterky a ty dávaj po
reklamaci:-)
Ale zas bych tím přišel o možnost udělat si úpravy.

Soukromě přišel link:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/18650-size.html
Zaujaly mě ty kombinace proudů a kapacit. Myslel jsem si, že větší
proudy jsou tak do 2 Ah a že 3 Ah jsou už čínský Ah. A tady třeba 3250
mAh/10A a čínsky to nevypadá:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/18650-size/sanyo-ncr18650ga-3350mah-10a-groen.html

Ale možná to souvisí s posledním grafem, který končí kolem 300 cyklů:
https://www.omnitron.cz/_dokumenty/792019123600416/ncr-18650ga.pdf

PH