Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Duben 2 11:29:47 CEST 2023

Tak to je taky novinka. Obvykle jsem v DS u BMS švábů viděl i připojení
dvou MOSFETů přesně na to, aby se ošetřilo přebíjení, podvybití a
nadproud. A BMS v mojí koloběžce odpojí výstupní dráty při připojení
nabíjení a pak zas odpojí nabíjení a zapne výstup, když je nabito. Ale
možná je to trapně udělaný separátně a to zapínání/vypínání dělá
ochrannej modul jen podle celkovýho U?

PH